" יהיו מזונותייך תרופותייך" – ניקוי גוף

2.Teil 176מהו ניקוי גוף? 

תנסו לדמיין את הגוף שלכם כמו הבית שלכן, אז מתי הפעם האחרונה שניקיתן את הבית? ומתי הפעם האחרונה שניקיתם את הגוף? 

את החדרים הפעילים יותר ופעילים פחות. את הארונות.את הפינות הנסתרות. 

לניקוי הגוף יש מספר רב של שיטות. החיבור שלי הוא לעולם התזונה והמגע. דרך תהליך איטי, אשר מלמד סבלנות, חמלה ומידה. הגוף לומד להכיר דרך חיים אחרת, קלה יותר, נמרצת יותר, פחות כאובה. ןזאת הכל לאותם מזונות מסוימים שהם פחות מכבידים על הגוף ופחות מאטים את המערכת כולה. הם פחות מעמיסים עליו ובכך תורמים לזירוז הפעולה הטבעית של הגוף להתייחס לאותם חדרים, פינות וארונות. הוא לא צריך להתמודד עם הסלון והשירותים כל הזמן. כאשר ההעמסה על הגוף נפסקת נפתח המקום שבו אפשר להתחיל לטפל בעיקר. 

למה ניקוי גוף?

כל מכאובינו מגיעים מאותם חדרי חדרים שלעולם לא נגענו בהם, כאבי ראש, עייפות, כאבי מחזור, מחלות אוטו אימוניות, דלקות פרקים והפרעות קשב וריכוז. אנו סופגים את הרעלים המעמיסים על הגוף מהסביבה שלנו: מזון, אוויר, מים. קוטלי החרקים שיש על הצמחים ובבשר. הורמונים ואנטיביוטיקה. 

יש שיטות רבות של ניקוי גוף, אני בחרתי לנקות בתמיכתה של נטורופתית. חודש ימים של ניקוי גוף שנעשה בהדרגה ובמתינות. היה מאתגר ומחזק את הידיעה שתזונה היא הרפואה האמתית ,בשילוב עם קצת מגע. זה בהחלט יהפוך לדרך קבע בחיים הפשוטים.

עם קצת עזרה מתחום הרפלקסולוגיה הנהדרת אשר עוזרת להאיר את אותן הנקודות הרגישות והמערכות התומכות. טיפול מעמיק המתמקד בניקוי מערכות: מערכת שתן, מעיים, כבד וטחול . איזו חגיגה . כל שבוע נעודד מערכת אחרת. אשר תעזור ותרפה ותרגיע את הגוף.

עלולות להופיע תופעות שונות, שיעולים, כאבי ראש, סחרחורת, עצבנות ועוד, אך כל זאת חיובי מאוד.

כי זה אומר שהגוף מתנקה. כל הרעלים המצטברים ברקמת השומן, במעיים ובכבד, כאשר הם משתחררים את גורמים לתופעות כאלו ואחרות.

 כמובן שתמיד תזכרו לשתות לפחות שני ליטרים מים ביום ולקחת המון נשימות עמוקות ואטיות

 

בברכת קלילות

קארינה – מגע המרפא ;)  

לשאלות, סקרנות ועוד מוזמנות להתקשר 0525335282

כתבי תגובה

עלייך למלא את כל השדות. כתובת המייל שלך לא תפורסם בתגובה.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>